čtvrtek 29. dubna 2010

I´M BACK!!! Jsem zpátky:-)!!!

I´m back after small break:-). You know, at first I thought, I´ll come back to designing after some more months, but... I´m addicted to designing too much:-). So I´m trying to organize better everything around children and household to be able to find also some time for designing.
So I´m back, fresh and full of inpiration. And the best news - I´ve found fantastic new place - from today I´m becoming member of MScraps designers´family!!! I still can´t believe it!!!
And my new kit is finished!!! So in my new shop at MScraps you can find (i.a.) this brand new kit Strawberry Blossom, coordinating overlays, and coordinating layered edges - everything you can buy separately or all together in money saving pack. And this weekend - because of iNSD - everything on sale - 30%off or more!!! And not only my designs - the whole MScraps shop will be on sale - and some products only for USD 2,-!!!

-----

Už je to tak, jsem zpátky:-). Původně jsem myslela, že to bude trvat mnohem déle, ale už po měsíci mě začaly svrbět prsty, po měsíci a půl jsem vytáhla tablet - a nový kit byl na cestě:-). Nějak už bez toho nemůžu být, takže zkouším si lépe zorganizovat čas, abych se mohla věnovat dětem, domácnosti, a zbyl mi čas i na design.
Prostě jsem zpátky, odpočatá, plná nápadů... A jako na zavolanou přišla i jedna moc zajímavá "designer call", kterou jsem zkusila - a zadařilo se!!! Pořád tomu ještě nemůžu uvěřit, mezi jaké úžasné designérky jsem se dostala, ale ode dneška prodávám na MScraps!!!
A pro ty, co raději nakupují za korunky, počkejte si na můj nový web, který spustím o víkendu - budu tam mít nabídku kitů, kromě kitů tam najdou začátečníci i rady a tipy, dál i nějaká freebka apod.
A kdo je zvědavý na můj nový kit? Určitě se vám bude líbit - je v příjemných barvičkách, s pozdně jarními elementy - květy, lístečky, veselé kreslené elementy,
Strawberry Blossom kit, k němu dvě sady aranží - "overlays" (už znáte) a "layered edges" (vrstvené a ostínované okraje stránek). Vše můžete koupit samostatně nebo dohromady v akčním packu.



Don´t forget to stop here on Saturday - I´ll have for you small freebie as a stop of MScraps iNSD blogtrain!!!

Nezapomeňte se tady zastavit v sobotu, budu mít malé freebie v rámci MScraps blogtrainu k iNSD!!!

1 komentář: